tisdag 21 maj 2013

Minnet igen...

Nog var det väl tusan att jag ska glömma bort en så viktig detalj som min blogg :) Jag har tidigare funderat över när folk skrivit att de glömt att blogga; hur tusan kan man glömma en sån sak?? Jaaa...det är ju faktiskt inte så svårt.

Jag kommer ju faktiskt inte ens ihåg vad som hänt sen jag senast skrev...hehe.

Min valp är iaf på ingående. Han är leveransklar den 16/6, men eftersom uppfödarna är på utställning den dagen så vill de att jag hämtar honom nån dag senare. Namnet på S saknas fortfarande. Jag vet ju inte ens vad han ska kallas så det är svårt med namnet. Jag tror jag överlämnar uppgiften till uppfödarna, de är ganska bra på det efter 31 års uppfödning.

Om knappt två veckor åker jag och syster Mona till Pärnu i Estland på en 11-dagars spa-resa :)) Gissa om jag längtar. Vi var ju där förra året så då vet man nu mycket mer om de olika behandlingarna man kan beställa. 21 behandlingar ingår i priset!! Det är inte illa :) Man lullar runt i morronrock, mer eller mindre, hela dan, går från behandling till behandling... Men man måste klä på sig för frukost, lunch & middag (som ingår)!!

Den senaste veckan har det oxå börjat hända saker i vårat vardagsrum. Vi började riva det under förra hösten och har bla bytt fönster, målat taket & målat muren. Nu är det bara resten kvar! :) I veckan har iaf golvet tagits bort & väggar rivits  :)

Hädanefter ska jag försöka skriva nån enstaka mening då & då i bloggen för att inte glömma bort :) Men jag brukar vara bra på att lova... Sen gör ju kommentarer,förståss, skrivandet rologare :D

Ha det gött!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Hade ingen aning om att du blogga Nina, blev faktiskt riktigt nyfiken och var tvungen att kika in (helt ärligt är jag inte annars någon aktiv bloggläsare, bara en aktiv bloggerska, haha!)! :D
    Riktigt kul iaf att du också bloggar! :D
    Kramar från Heiduskaja (aa, du vet nog vem!)

    SvaraRadera