söndag 26 maj 2013

Jobbhelg

Söndag morron & ledig dag :) Helgen har varit en av de roligaste på länge eftersom jag har jobbat kväll =)

Vi fick lite personalbrist under helgen så jag hoppade själv in och jobbade fredag och lördag kväll på fritidsgården. Jag skulle gärna göra det oftare men tiden räcker tyvärr inte till att jobba både dag och kväll. Mina kvällspass går jag numera "utöver" den personal som har pass enligt schema.

På fredag var en vanlig kväll på Station med spel och lekar men på lördag stängde vi och åkte på Garden Party i Övertorneå istället. Jag och fritidsledaren Irina hade varsin minibuss så vi hade 15 ungdomar med oss på resan. Kul att göra nåt annat :) Vi hade även med oss Happisbandet Resurrection som uppträdde i Ö-tå. Tyvärr så hade mycket av folket gått hem redan när det var dags för de att spela...men...de blev bokade för spelning senare i sommar när det är Ö-tå cruising!! =) Resan blev förhoppningsvis mycket lyckad för dom iom det.

Nu är det bara 5 arbetsdagar kvar innan vi far på spa-resa. Gissa om jag längtar?! Det blir en intensiv vecka eftersom 2 veckors frånvaro måste jobbas in.

Ha en bra söndag allihopa!

1 kommentar:

  1. hej!
    åhh vad jag blir glad att du bloggar, då får jag följa min lilla "femman", ser fram emot bilder och rapporter!
    Krama sötnöten från "farmor"

    SvaraRadera