söndag 5 maj 2013

Lycklig...

Efter gårdagens disco på Station så känner jag mig såååå lycklig =) Vi hade en av de bästa kvällarna hittills besöksmässigt. Våra ungdomar i arrangemangsgrupp är helt suverän, de jobbar & sliter för att få så bra discon som möjligt...och de lyckas. Jag vet...jag har världens bästa jobb!

Idag värker fötterna eftersom jag tog på mig fel skor. Ett 10-timmars arbetspass med platta skor funkar inte, först slutar fötterna att fungera & sedan ryggen :( Nåväl...jag ska komma ihåg det vid nästa tillfälle. Igår spelades Macarena och jag dansade :) Det var ett antal år sedan jag dansade till den,  men...Plötsligt händer det!! :)

Helgen blir väldigt kort när man jobbar på lördag. Nästa vecka har jag utbildning tis-ons, ledig dag på torsdag och ev. ledigt på fredag. Jag måste alltså hinna allt på måndag!! Och då har ungdomsrådet årsmöte och alla dokument ska vara färdigställda...hmmmmm. Blir nog ett rejält arbetspass idag oxå :)

Ha en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar