söndag 7 april 2013

Arbete imorron

Efter 11 dagars ledighet så ska jag äntligen och jobba imorron! :) Jag hade ganska mycket planer för ledigheten men mest har jag bara slöat och slappat :) Det som känns absolut bäst med att vara hemma är att jag slipper sätta hundarna i hundgården.

Veckans väder går det absolut inte att klaga på...och igår hade jag bikinipremiär!! I hörnet av altanen där det inte blåser det minsta, så kändes det som rena sommarvärmen. Det var bara att stänga ögonen och njuta :)

Veckan som kommer har jag faktiskt bara 8 arbetsmöten inplanerade (varav en heldag på fredag), vilket känns väldigt lite. Tisdagen är t.o.m. helt mötesfri :) Men så ser det ut nu...imorron är det säkert ett helt annat läge :)

Vi hade Snöslaget på Station på lördag med pulkrace, snöskulptering, grillning osv. Jag var inte där så det blir kul att få höra hur det var. Det får bli ett årligt inslag i våran verksamhet :)

Ha en trevlig söndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar