måndag 22 april 2013

Måndag

Vanligtvis så längtar jag till måndagar men den här dagen hade jag gott kunnat hoppa över.

I morse så slutade plötsligt vattnet komma. Pumpen som är nere i brunnen suckade men Anders fick igång den. Efter att han åkt till jobbet så gick jag i duschen och tror ni inte att vattnet slutade komma igen...precis när jag satt balsam i håret och tvålat in kroppen. Grrrr. Först tänkte jag göra upp eld under vattenvärmaren i bastun för att kunna tvätta mig färdigt men det hade tagit alldeles för lång tid så jag använde det vatten som fanns i baljorna för att skölja av mig. Och det var ISKALLT!! Snacka om mysigt uppvaknande :)

När jag väl kom till stan så hade jag totalt glömt bort att jag hade ett lunchmöte...hmmm, hur kan man glömma sånt? Jag hade tom ätit innan jag åkte hemifrån. Som tur var så ringde de och efterlyste mig så vi kunde ha mötet ändå. De hade ju iaf hunnit äta innan jag kom :)) Jag borde vid det här laget lärt mig att lägga in allt viktigt i kalendern, annars finns det inte i min värld.

Nåväl...nu kan ju allt bara bli bättre den här veckan :)

Ha de gott!


2 kommentarer:

  1. Testa att 6or får komma på årets sista disco, då kanske ni får lite mer folk som kommer än bara ca 20-30 pers. Det är ju roligare än att det är jättelite folk :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. På det senaste discot var det bara ca 35 personer, vilket är det lägsta på 2 år :( Vanligtvis är det 80-100 och ibland fler :D För de som går i 6:an finns Äxönkvällarna och på dom är det alltid långt över 100 besökare.

      Radera