söndag 21 april 2013

Dåligt minne...

Ojdå...jag hade glömt bort att jag skulle börja blogga. Nåväl, det finns orsaker till att det är annat som tagit upp mina funderingar de senaste två veckorna varav ett var väldigt sorgligt. Nog om det just nu!

Vad har jag då sysslat med? Jobbat, jobbat och sen har jag även jobbat :) För ovanlighetens skull så jobbade jag kväll i onsdags. Det kändes som att det var ganska länge sedan som jag var där en helt vanlig vardagskväll. Tidigare schemalade jag mig 1-2 kvällar i veckan men nu är det oftast bara på våra arrangemang som jag jobbar kväll. Jag ska börja skjuta på min arbetstid lite oftare för att åtminstone vara där en del av kvällen. Det är ju bara såååå härligt att vara med våra ungdomar. En stor del av dom träffar jag på våra olika ungdomsrådsmöten men det blir inte riktigt samma sak.

För er som inte visste det så inväntar jag just nu besked om ifall jag ska få tillökning i familjen :) En valp är eventuellt på g. Mamman är röntgad i veckan och det visade sig finnas sju valpar i magen :)) Förhoppningsvis klarar de sig allihopa och så håller jag tummarna för att det blir en hane över till mig. De beräknas födas på tisdag, alltså om 2 dagar!! Spänningen stiger...

Just nu skiner solen från en klarblå himmel så det är väl dags att börja göra lite nytta. Jag ska försöka komma ihåg min blogg framöver!

Puss på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar